فروش منسوجات نسوز در شهرک صنعتی فیروزکوه

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی


نسوز صنعت پارس در سال با افتتاح فروشگاه و نمایشگاه مرکزی خود در خیابان امیرکبیر جهت ارائه انواع مواد اولیه ، واشـر ، پلیمر ، شیلنگ ، قطعات صنعتی و عایق های حـرارتی و برودتی افتتاح و فعـالیت های خود را در راستای مشتری مداری و ارتباط با واحدهای صنعتی ، متمرکز نمود . پس از آن در راستای سیاست گذاری و بسترسازی رشد و توسعه در سال با لطف ایزد منان و با تهیه ماشین آلات پیشرفته جهت بافت پکینگ و تولید واشرهای آب بندی ، دبل جکت ، اسپیرال وُند و قطعات صنعتی با رعایت است.انداردهای لازم و همچنین تکیه بر نیروی انسانی متخصص ، کارگاه خود را راه اندازی نمود . با این اقدام همگام با خود کفایی در عرصه تولید این محصولات ، توانست با کاهش هزینه ها ، افزایش کیفیت ، ایجاد فضای رقابتی و مشارکت فزاینده در پیشرفت های صنعتی و نهادینه کردن فرهنگ بومی سازی ، تاثیر به سزایی در ارتقای توان تولید داخلی ایجاد و جایگاه ویژه ای را در بازارهای داخلی جهت گسـترش تامین مواد اولیه و توسعه خدمات در اجـرای پروژه های مهم صنعتی کشور کسب نماید .

عایق الکتریکی کپتون ( کاپتون ) فیلمی از پلی آمید است. که توسط شرکت DuPont آمریکا در اواخر سال میلادی تولید و توسعه یافته و در طیف گسترده ای از دما ( - تا درجه سانتی گراد ) در سفینه های فضایی ، ماهواره ها ، هواپیماها ، تولید قطعات الکترونیکی ، چاپ سه بعدی و همچنین در محیط خلاء است.فاده شده است. .

معمولا از درزگیرهای لاستیکی در درب ها و پنجره های دو جداره به منظور افزایش عایق بندی آن ها است.فاده می شود ، عایق بندی معمولا به جهت بهبود خواص حرارتی و صوتی انجام می شود به گونه ای که با قرار دادن این درزگیر ها معمولا عبور گرما و سرما و یا صدا از آن ها به شدت کاسته می شود .



( فروش ) های دیگر