فروش منسوجات نسوز در قرچک

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


صنعت گستران جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد. از مهمترین افتخارات فروشگاه ما این است. که در طول بیش از چند دهه فعالیت خود توانسته است. مورد اعتماد برترین شرکت ها و سازمانهای کشور قرار گیرد. این فروشگاه با اتکا به کارکنان متخصص ، متعهد و با تجربه ی خود در پی برآورده سازی نیازها و ارتقای رضایت مشتریان بازار داخلی می باشد تا برای خود و صنعت نفت ، پتروشیمی و فرآورده های نسوز افق روشن و رو به توسعه ای را ترسیم نماید.

معمولا از درزگیرهای لاستیکی در درب ها و پنجره های دو جداره به منظور افزایش عایق بندی آن ها است.فاده می شود ، عایق بندی معمولا به جهت بهبود خواص حرارتی و صوتی انجام می شود به گونه ای که با قرار دادن این درزگیر ها معمولا عبور گرما و سرما و یا صدا از آن ها به شدت کاسته می شود .

با پیشرفت علوم و تکنولوژی فرآوری مواد فلکسیبل نسوز و معرفی محصولات جدید، امروزه اتصالات پارچه ای نسوز کاربرد فراوانی در اکثر مراکز صنعتی نظیر نیروگاه ها، ‌صنایع فولاد، کارخانجات سیمان،‌ پالایشگاه‌های نفت و گاز، مراکز پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع چوب و کاغذ، کارخانجات بازیافت و &#; یافته اند. مهم ترین مزایای اتصالات پارچه ای نسوز به شرح ذیل می‌باشد:



( فروش ) های دیگر