فروش منسوجات نسوز در پردیس

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


معمولا از درزگیرهای لاستیکی در درب ها و پنجره های دو جداره به منظور افزایش عایق بندی آن ها است.فاده می شود ، عایق بندی معمولا به جهت بهبود خواص حرارتی و صوتی انجام می شود به گونه ای که با قرار دادن این درزگیر ها معمولا عبور گرما و سرما و یا صدا از آن ها به شدت کاسته می شود .

صنعت گستران جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد. از مهمترین افتخارات فروشگاه ما این است. که در طول بیش از چند دهه فعالیت خود توانسته است. مورد اعتماد برترین شرکت ها و سازمانهای کشور قرار گیرد. این فروشگاه با اتکا به کارکنان متخصص ، متعهد و با تجربه ی خود در پی برآورده سازی نیازها و ارتقای رضایت مشتریان بازار داخلی می باشد تا برای خود و صنعت نفت ، پتروشیمی و فرآورده های نسوز افق روشن و رو به توسعه ای را ترسیم نماید.

عایق الکتریکی کپتون ( کاپتون ) فیلمی از پلی آمید است. که توسط شرکت DuPont آمریکا در اواخر سال میلادی تولید و توسعه یافته و در طیف گسترده ای از دما ( - تا درجه سانتی گراد ) در سفینه های فضایی ، ماهواره ها ، هواپیماها ، تولید قطعات الکترونیکی ، چاپ سه بعدی و همچنین در محیط خلاء است.فاده شده است. .



( فروش ) های دیگر