مشاوره و اجرا منهول در بهارستان

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


سه نوع لنگرگذاری برای منهول فاضلاب HDPE وجود دارد. اولین مورد مربوط به نصب منهول فاضلاب HDPE در زیر جدول آب است.. مورد دوم برای کاربردهای صنعتی است. که شامل تغییر در دما می شود. هنگامی که منهول HDPE در زیر بسترهای آبی نصب شده است. که منهول آب را جابجا می کند. با گسترش قسمت انتهایی منهول، یک لبه ایجاد می شود که وزن خاک موجب نگه داشتن آن می شود. با ریختن بتن بر روی این لبه، به سطح اضافه می شود و وزن آن زیاد می شود، در نتیجه منهول را در جای خود نگه می دارد. زمانی که از این لبه است.فاده می شود، می توانید از پیچ ها برای نگه داشتن ثابت منهول در محل است.فاده کنید.

&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#;.

مواد اولیه آن گرانول است. که در ابتدا توسط یک آسیاب، با یک غلتک مخصوص از مواد پلی اتیلن به پودر تبدیل می شود و قالب های ویژه ای که به بازوهای دستگاه چرخشی وصل شده است.، درون قالب ریخته می شود. پس از آن قالب ها در یک کوره دوار تحت دمای بالا و تحت کنترل زمان دقیق چرخانده می شوند و پس از اتمام زمان و کاهش گرما، در پایان فرآیند خنک کننده آغاز شده و  محصول نهایی آماده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر