مشاوره و اجرا منهول در بومهن

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


منهول های فاضلابی و به ویژه منهول پلی اتیلن، باید بر روی پایه چدنی با کیفیت H- یا مشابه و با حداقل ضخامت سانتی متر پشتیبانی شود. پس از قرار دادن منهول بر روی پایه چدن، لوله های تخلیه را وصل کرده و اتصالات و پایه منهول را تا سانتی متر از ارتفاع، از قسمت پشتی آماده کنید. برای این کار باید سطح ترازو را به صورت عمودی و افقی انجام می دهد.

پس از اتمام حفاری و قرار دادن کلیه واشرها برای فضای داخلی و خارجی، باید طبق دستورالعمل است.اندارد، منهول پلی اتیلن را نصب و راه اندازی کنید. پس از نصب منهول پلی اتیلن و راه اندازی آن، لوله های داخلی و خارجی باید در جای خود نصب شوند. برای انجام این کار، ابتدا واشر را باید با روان کننده ها روان کرد و سپس لوله را با فشار وارد آن کنید.

منهول پیش ساخته پلی اتیلن برای است.فاده در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به است.فاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی یا سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنائی باشد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر