مشاوره و اجرا منهول در جنوب تهران

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :


در سیستم های فاضلابی باید از اتصالات جایگزین برای قطعات خارجی منهول فاضلاب تک جداره پلی اتیلن است.فاده شود. همچنین برای تعویض اتصالات، به دلیل وجود ذرات ریز و درشت در قسمت بیرونی منهول پلی اتیلن و قطعات بیرونی، حداکثر قطر مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا ذرات معلق به قسمت لوله ها و سایر لوازم جانبی در قسمت خارجی نمی چسبند. لازم است. حداکثر قطر برای منهول فاضلاب بیرونی لوله کاروگیت در نظر گرفته شود. نصب این سیستم به شرح زیر است.:

قدیمی‌ترین، ساده‌ترین و سنتی‌ترین نوع منهول‌ها منهول آجری است. که سابقه است.فاده از آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد. در نقاط و مکانی که لازم است. که بخش‌های مختلفی از سیستم فاضلاب به هم متصل شوند به کمک آجر اتاقک کوچکی ساخته می‌شود و سپس بر روی آن درب قرار داده می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دریچه ها با مواد و جنس های مختلفی تولید می شوند که شکل و اندازه دریچه ها با در نظر داشتن نوع ساخت با یکدیگر متفاوت می باشند. به این خاطر بعضی از این دریچه ها  با مواد سنگین ساخته می شوند که باعث بالا رفتن وزن آن می باشد. منهول ها از جنس بتن، پلی اتیلن و آجر ساخته می شوند که برحسب کاربرد مختلف می باشند و همچنین در پوش یا همان دریچه منهول نیز از جنس کامپوزیت، چدن، پلی اتیلن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر