مشاوره و اجرا منهول در دیزین

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای اقامت در دیزین امکانات رفاهی متعددی وجود دارد. دو هتل، کلبه و رستوران در این منطقه دیده می‌شود. در صورت تمایل برای اقامت در هتل، هتل جهانگردی دیزین و هتل گاجره در این منطقه حضور دارند. رستوران شاله نیز در ارتفاع هزار و متری و رستوران چمن در ارتفاع هزار و متری کوه قرار دارند.

اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.


دریچه نانو پلیمر یکی از سبک ترین دریچه های منهول موجود در بازار است. این دریچه ها علاوه بر وزن سبکی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.. دریچه نانو پلیمر روشان  معمولا در رنگ های مختلفی تولید میشود. دریچه منهول نانو بر اساس مواد پلیمری و ترکیبات شیمیایی دیگر بعنوان دریچه ای جدید در رقابت با سایر دریچه منهول ها مورد توجه قرار گرفته است. و از لحاظ وزن کم و آببند بودن و نیز مجهز بودن به قفل ضد سرقت با آچار مخصوص از ویژگی های بارز دریچه منهول نانو پلیمری می باشد.

 دریچه منهول کامپوزیت در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.دریچه منهول کامپوزیت با توجه به است.فاده روز افزون از محصولات کامپوزیتی در صنایع مختلف جهان، منهول‌های کامپوزیت جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنایی می‌باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دریچه ها با مواد و جنس های مختلفی تولید می شوند که شکل و اندازه دریچه ها با در نظر داشتن نوع ساخت با یکدیگر متفاوت می باشند. به این خاطر بعضی از این دریچه ها  با مواد سنگین ساخته می شوند که باعث بالا رفتن وزن آن می باشد. منهول ها از جنس بتن، پلی اتیلن و آجر ساخته می شوند که برحسب کاربرد مختلف می باشند و همچنین در پوش یا همان دریچه منهول نیز از جنس کامپوزیت، چدن، پلی اتیلن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر