فروش منهول در شهرک صنعتی شمس آباد

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;‌ &#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;.

منهول های فاضلابی و به ویژه منهول پلی اتیلن، باید بر روی پایه چدنی با کیفیت H- یا مشابه و با حداقل ضخامت سانتی متر پشتیبانی شود. پس از قرار دادن منهول بر روی پایه چدن، لوله های تخلیه را وصل کرده و اتصالات و پایه منهول را تا سانتی متر از ارتفاع، از قسمت پشتی آماده کنید. برای این کار باید سطح ترازو را به صورت عمودی و افقی انجام می دهد.

مواد اولیه آن گرانول است. که در ابتدا توسط یک آسیاب، با یک غلتک مخصوص از مواد پلی اتیلن به پودر تبدیل می شود و قالب های ویژه ای که به بازوهای دستگاه چرخشی وصل شده است.، درون قالب ریخته می شود. پس از آن قالب ها در یک کوره دوار تحت دمای بالا و تحت کنترل زمان دقیق چرخانده می شوند و پس از اتمام زمان و کاهش گرما، در پایان فرآیند خنک کننده آغاز شده و  محصول نهایی آماده است..



( فروش ) های دیگر