مشاوره و اجرا منهول در شهرک صنعتی شمس آباد

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


دریچه نانو پلیمر یکی از سبک ترین دریچه های منهول موجود در بازار است. این دریچه ها علاوه بر وزن سبکی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.. دریچه نانو پلیمر روشان  معمولا در رنگ های مختلفی تولید میشود. دریچه منهول نانو بر اساس مواد پلیمری و ترکیبات شیمیایی دیگر بعنوان دریچه ای جدید در رقابت با سایر دریچه منهول ها مورد توجه قرار گرفته است. و از لحاظ وزن کم و آببند بودن و نیز مجهز بودن به قفل ضد سرقت با آچار مخصوص از ویژگی های بارز دریچه منهول نانو پلیمری می باشد.

مواد اولیه آن گرانول است. که در ابتدا توسط یک آسیاب، با یک غلتک مخصوص از مواد پلی اتیلن به پودر تبدیل می شود و قالب های ویژه ای که به بازوهای دستگاه چرخشی وصل شده است.، درون قالب ریخته می شود. پس از آن قالب ها در یک کوره دوار تحت دمای بالا و تحت کنترل زمان دقیق چرخانده می شوند و پس از اتمام زمان و کاهش گرما، در پایان فرآیند خنک کننده آغاز شده و  محصول نهایی آماده است..

نصب منهول و قرار دادن منهول در محل گودال از مهم‌ترین و ساده‌ترین بخشهای اجرای منهول فاضلاب می‌باشد و به دلیل خواص منهول پلی اتیلن این کار بسیار ساده می‌باشد ولی باید دقت کافی داشت که منهول در جای مناسب قرار گیرد. روش اجرای منهول فاضلاب با دیگر انواع منهول تفاوتی ندارد ولی به دلیل اینکه بیشترین کاربرد منهول‌ها در خطوط و شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آبهای سطحی می‌باشد بیشتر با عنوان روش اجرای منهول فاضلاب نام برده می‌شود و نصب منهول پلی اتیلن در تمامی کاربردها یکسان می‌باشد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر