فروش منهول در شهرک صنعتی چهاردانگه

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


شرکت آبانگاه صنعت باران با نگاه علمی و تخصص محور به مقوله تامین با بررسی دقیق و مهندسی،نیاز های مشتریان را برآورده می سازد و ارائه مشاوره فنی را یکی از وظایف اصلی خود قلمداد می کند و با تکیه بر اصل پاسخگویی همواره در کنار مشتریان و کارفرمایان خواهد بود

دریچه نانو پلیمر یکی از سبک ترین دریچه های منهول موجود در بازار است. این دریچه ها علاوه بر وزن سبکی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.. دریچه نانو پلیمر روشان  معمولا در رنگ های مختلفی تولید میشود. دریچه منهول نانو بر اساس مواد پلیمری و ترکیبات شیمیایی دیگر بعنوان دریچه ای جدید در رقابت با سایر دریچه منهول ها مورد توجه قرار گرفته است. و از لحاظ وزن کم و آببند بودن و نیز مجهز بودن به قفل ضد سرقت با آچار مخصوص از ویژگی های بارز دریچه منهول نانو پلیمری می باشد.

ذهن بسیاری از افراد امروزه در پاسخ به سؤال منهول چیست به سمت‌وسوی منهول‌های پلی‌اتیلن می‌رود چرا که در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده‌اند. این منهول‌ها در حقیقت از جنس مواد پلی اتیلن با گرید بالا می‌باشند و بهترین و مناسب‌ترین نوع منهول‌ها هستند و در مقایسه با دو نوع قبلی کاربردهای متعدد و فراوانی دارند.



( فروش ) های دیگر