مشاوره و اجرا منهول در فیروزکوه

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


نصب منهول و قرار دادن منهول در محل گودال از مهم‌ترین و ساده‌ترین بخشهای اجرای منهول فاضلاب می‌باشد و به دلیل خواص منهول پلی اتیلن این کار بسیار ساده می‌باشد ولی باید دقت کافی داشت که منهول در جای مناسب قرار گیرد. روش اجرای منهول فاضلاب با دیگر انواع منهول تفاوتی ندارد ولی به دلیل اینکه بیشترین کاربرد منهول‌ها در خطوط و شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آبهای سطحی می‌باشد بیشتر با عنوان روش اجرای منهول فاضلاب نام برده می‌شود و نصب منهول پلی اتیلن در تمامی کاربردها یکسان می‌باشد

قدیمی‌ترین، ساده‌ترین و سنتی‌ترین نوع منهول‌ها منهول آجری است. که سابقه است.فاده از آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد. در نقاط و مکانی که لازم است. که بخش‌های مختلفی از سیستم فاضلاب به هم متصل شوند به کمک آجر اتاقک کوچکی ساخته می‌شود و سپس بر روی آن درب قرار داده می‌شود.

این نوع منهول به طور گسترده در آب های فرآوری شده، خطوط برگشتی یا خطوط آب است.فاده می شوند که به دلیل ویژگی های کاربردی، در کارخانه های صنعتی نیاز به تغییر مداوم ندارند. منهول های پلی اتیلن فاضلابی با در نظر گرفتن کلیه نیازهای سیستم های مختلف زیرساختی طراحی شده اند. ساختار آنها بر اساس



( مشاوره و اجرا ) های دیگر