فروش منهول در قرچک

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


منهول ها از جمله قطعات بسیار کاربردی و مهم در سیستم آب و فاضلاب شهری هستند که امکان دسترسی و تعمیر خطوط لوله را به تکنسین‌ها می‌دهد، باعث تهویه سیستم فاضلاب می‌شود، لوله آب را از مناطق مختلف به یک مسیر هدایت می‌کند و کاربردهای متعدد دیگری دارد. منهول انواع مختلفی دارد که نوع پلی‌اتیلن آن بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها است.. کاربرد منهول تنها این نیست که تعدادی از مسیر ها را به یک مسیر هدایت کند، کاربرد مهم تر آن نظارت و سرکشی بر تجهیزات و مسیرهای داخل منهول است.. دریچه هایی هم که برای نصب انتخاب می شوند باید با توجه به شرایط آن محیط انتخاب شده و در مکان هایی که انسان ها یا خودروها رفت و آمد می کنند باید از دریچه منهول هایی با مقاومت بالا است.فاده کرد تا از خطرات احتمالی کاسته شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دریچه ها با مواد و جنس های مختلفی تولید می شوند که شکل و اندازه دریچه ها با در نظر داشتن نوع ساخت با یکدیگر متفاوت می باشند. به این خاطر بعضی از این دریچه ها  با مواد سنگین ساخته می شوند که باعث بالا رفتن وزن آن می باشد. منهول ها از جنس بتن، پلی اتیلن و آجر ساخته می شوند که برحسب کاربرد مختلف می باشند و همچنین در پوش یا همان دریچه منهول نیز از جنس کامپوزیت، چدن، پلی اتیلن است..

&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#;.



( فروش ) های دیگر