مشاوره و اجرا منهول در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این منهول امروزه منسوخ شده است. و کمتر در محیط‌های شهری از آن است.فاده می‌شود. این منهول‌ها هزینه بسیار کمتری دارند و در برابر زلزله، فشار، ضربه و … مقاومت بالایی ندارند. همچنین این منهول‌ها به مرور زمان دچار تخریب شده و احتمال نشت فاضلاب به داخل آن وجود دارد.

مواد اولیه آن گرانول است. که در ابتدا توسط یک آسیاب، با یک غلتک مخصوص از مواد پلی اتیلن به پودر تبدیل می شود و قالب های ویژه ای که به بازوهای دستگاه چرخشی وصل شده است.، درون قالب ریخته می شود. پس از آن قالب ها در یک کوره دوار تحت دمای بالا و تحت کنترل زمان دقیق چرخانده می شوند و پس از اتمام زمان و کاهش گرما، در پایان فرآیند خنک کننده آغاز شده و  محصول نهایی آماده است..

گرانول بکار رفته در نصب منهول فاضلاب نباید کمتر از میلی متر و بالاتر از میلی متر باشد، همچنین سنگ های بزرگ و تیز نباید اطراف آن قرار گیرند، چرا که می تواند به منهول و به ویژه منهول پلی اتین آسیب برساند. با پر کردن صحیح هر لایه تا رسیدن به تراکم مورد نیاز که معادل حداقل ٪ پروکتور عادی است.، مواد پر کننده در لایه های تقریبا سانتی متری قرار می گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر