فروش منهول در پردیس

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;-&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;

این منهول ها به سبب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در سال‌های اخیر به‌شدت در کشورهای توسعه‌یافته مورد توجه قرار گرفته‌اند. وزن پایین، انعطاف‌پذیری بالا، است.حکام عالی، طول عمر بالا، حمل‌ونقل راحت، عدم، نصب بسیار راحت و… از مهم‌ترین ویژگی‌های این منهول‌ها هستند.

همان‌طور که گفته شد Manhole یا آدم رو به قسمتی گفته می‌شود که در شبکه فاضلاب وجود دارد و افراد می‌توانند از طریق آن به لوله‌های فاضلاب و قسمت‌های مختلف شبکه دسترسی داشته باشند. در اصل از منهول برای اتصال چند شبکه به هم است.فاده می‌شود و تکنسین‌های آب و فاضلاب می‌توانند به کمک آن‌ها اقدام به سرویس، تعمیر و نگهداری شبکه فاضلاب نمایند. است.فاده از این وسیله کاربردی از زمان شهرنشینی و احداث شبکه فاضلابی رایج بوده است. و امروزه در کنار لوله های پلی اتیلن و لوله کاروگیت  و انواع اتصالات بسیار پر است.فاده است..



( فروش ) های دیگر