مشاوره و اجرا منهول در چهاردانگه

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دریچه ها با مواد و جنس های مختلفی تولید می شوند که شکل و اندازه دریچه ها با در نظر داشتن نوع ساخت با یکدیگر متفاوت می باشند. به این خاطر بعضی از این دریچه ها  با مواد سنگین ساخته می شوند که باعث بالا رفتن وزن آن می باشد. منهول ها از جنس بتن، پلی اتیلن و آجر ساخته می شوند که برحسب کاربرد مختلف می باشند و همچنین در پوش یا همان دریچه منهول نیز از جنس کامپوزیت، چدن، پلی اتیلن است..

این منهول ها به سبب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در سال‌های اخیر به‌شدت در کشورهای توسعه‌یافته مورد توجه قرار گرفته‌اند. وزن پایین، انعطاف‌پذیری بالا، است.حکام عالی، طول عمر بالا، حمل‌ونقل راحت، عدم، نصب بسیار راحت و… از مهم‌ترین ویژگی‌های این منهول‌ها هستند.

ورودی ها، خروجی های و اینورتر های منهول پلی اتیلن، باید در هر نقطه و دقیقاً در اطراف منهول وصل شوند. برای اتصال لوله های پلی اتیلن به بدنه منهول از اکستروژنینگ است.فاده می شود، این روش برای جوشکاری اتصالات سخت و محکم است.فاده می شود. اینورترها اغلب باز هستند یا اینکه به وسیله یک لوله می تواند منهول را ادامه دهد. آب غالباً در پایین لوله جریان دارد، چرا که در قسمت پایین امکان جریان مناسب برای نواحی شیب دار وجود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر