مشاوره و اجرا مواد شیمیایی در ورامین

chemicals-1
chemicals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برج علاءالدوله یا برج آرامگاه علاءالدین به سیدفخرالدین حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدین خوارزم شاه) تعلق دارد که گفته می‌شود در منطقه نفوذ زیادی داشته‌ است. و بر این منطقه حکومت می‌کرد. این برج تاریخی در سال ۵ هجری شمسی احداث شده است.. طراحی این برج ترکیبی از معماری زمان مغول، دوره آق قویوتلو و قره قزیونلو است.. این برج با ارتفاع حدود متر، در نزدیکی شمال مسجد جامع ورامین قرار دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است..  قسمت اول با بدنه‌ای مدور به ارتفاع متر که بخش اصلی بنا را تشکیل می‌دهد و قسمت دوم که شامل گنبدی مخروطی شکل و بزرگ به ارتفاع ۵ متر است. و روی قسمت اول قرار دارد. کتیبه‌ای در محل اتصال بخش است.وانه‌ای و بخش مخروطی برج وجود داشت که متاسفانه بخشی از آن از بین رفته است. و قابل خواندن نیست. این کتیبه مربوط به اواخر قرن هفت هجری است.. برج علاءالدوله به گورهای سلطنتی شباهت دارد و جز بناهای مذهبی شمرده نمی‌شود. اجساد در این بناها در سرداب نگهداری می‌شدند. مردم ورامین این برج را متعلق به رهگذری می‌دانند که در اوایل قرن حاضر بعد از فوت در این محل دفن شده است..  

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


مواد شیمیایی خود به دسته های ترکیبات شیمیایی، عناصر شیمیایی و یون تقسیم می شوند. به طور مثال آب هم یک نوع ترکیب شیمیایی است. چون نسبت هیدروژن به اکسیژن آن همیشه ثابت است.. مواد شیمیایی آلی همان مواد شیمیایی صنعتی می باشد که زیر مجموعه ی

مواد شیمیایی صنعتی موادی هستند که ترکیب ثابت و ویژگی های مشخصی دارند. به صورت کلی مواد شیمیایی را نمی توانیم با روش های جداسازی فیزیکی به راحتی از هم جدا کنیم. شما نمی توانید به راحتی و بدون تجزیه ی عناصر و ترکیبات مواد، اجزای تشکیل دهنده ی آن را شناسایی کنید. این مواد به صورت ترکیبات شیمیایی، عناصر شیمیایی، یون یا آلیاژ هستند و در چهر حالت جامد، مایع، گاز و پلاسما وجود دارند.

عبارت مواد آلی از گذشته ها برای مواردی که در آن از مواد گیاهی و حیوانی است.فاده می شده می گفتند. محصولاتی که ماده ی اولیه ی آن ها مواد آلی باشد، از مقاومت بیشتری در برابر حرارت نسبت به بقیه ی مواد برخوردار است.. برای اطلاع از انواع مواد شیمیایی و قیمت آن ها تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر