(بی کربنات سدیم (جوش در بازار لاله زار ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




عملکرد بهینه شکمبه به منظور حداکثر رساندن عملکرد و همچنین امکان است.فاده حداکثری از علوفه های کم هزینه ضروری است.. عملکرد شکمبه می تواند با تغذیه جیره های غلات بالا، سیلاژهای اسیدی و علوفه های کوتاه و علوفه های نشاسته ای مختل شود که به نوبه خود میتواند منجر به اختلال در هضم ، کاهش مصرف و عملکرد ضعیف شود به عنوان مثال باعث کاهش چربی کره می شود. تغذیه با بی کربنات سدیم، به بزاق در ظرفیت بافری آن کمک میکند بنابراین خطر افت زیاد ph شکمبه را که میتواند منجر به اسیدوز شود کاهش می دهد یعنی مصرف جوش شیرین باعث:

بی کربنات سدیم یک جامد سفید بلوری است.، اما اغلب به صورت یک پودر خوب ظاهر می شود. طعم کمی شور و قلیایی شبیه طعم جوش شیرین دارد. شکل معدنی طبیعی آن ناکولیت است.. بی کربنات سدیم در میان ترکیبات سدیم، یکی از موادی است. که کمترین قلیائیت را دارد. این جز component ماده معدنی نترون است. و در بسیاری از چشمه های معدنی محلول یافت می شود. بی کربنات سدیم در دمای اتاق، به فرم جامد است.. حلالیت یا توانایی حل شدن ماده در آب نیز از دیگر ویژگی های فیزیکی این ماده است.. بی کربنات سدیم در آب محلول است. و می تواند از طریق تبخیر از آب جدا شود.

از بی کربنات سدیم به اسم جوش شیرین در پخت و پز نان ، شیرین و کیک است.فاده می‌گردد. در بیکینگ پودرها و  پودرهای سوخاری نیز به مقدار کمی از جوش شیرین است.فاده می‌کنند. در مواد غذایی دام و طیور، جوش شیرین باعث تعادل اسید درون بدن جانوران شده و در حیوانات تخم گذار باعث افزایش کیفیت پوسته‌ی تخم تولید شده، می‌گردد. این ماده‌ی شیمیایی، یک ضد آفت بوده و می‌توان برای کنترل رشد قارچ‌ها از این ماده بهره برد و به همین دلیل به آب‌های است.خر و حوض‌ها و حوضچه‌ها برای جلوگیری از رشد جلبک این ماده اضافه می‌شود. بی کربنات سدیم توانایی مشتعل شدن ندارد و در کپسول‌های آتش‌نشانی برای آتش‌های ناشی از روغن یا الکتریسیته مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بی کربنات سدیم در صنایع دارویی کاربرد بسیار فراوانی دارد؛ به دلیل خواص قلیایی، برای کاهش اسید معده می‌توان از این ماده با تغییرات لازم است.فاده کرد و از سوزش معده جلوگیری نمود. این ماده به عنوان ملین نیز در بدن انسان عمل می‌کند و در مواردی حتی باعث تسریع عمل کردن داروی بی حسی به روی پوست می‌شود. بی کربنات سدیم به صورت جزئی در قرص‌های جوشان وجود دارد و در خمیر دندان‌های سفید کننده نیز از جوش شیرین است.فاده می‌گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بازار لاله زار