(بی کربنات سدیم (جوش در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


هزاران سال است. که مردم از بی کربنات سدیم است.فاده می کنند. مصریان باستان از رسوبات طبیعی این ماده معدنی برای تمیز کردن دندان های خود و ساختن رنگ برای نوشتن است.فاده می کردند. در دهه ، نانوایان نیویورک برای تهیه نان شروع به افزودن بی کربنات سدیم و شیر ترش به خمیر کردند.

از بی کربنات سدیم به اسم جوش شیرین در پخت و پز نان ، شیرین و کیک است.فاده می‌گردد. در بیکینگ پودرها و  پودرهای سوخاری نیز به مقدار کمی از جوش شیرین است.فاده می‌کنند. در مواد غذایی دام و طیور، جوش شیرین باعث تعادل اسید درون بدن جانوران شده و در حیوانات تخم گذار باعث افزایش کیفیت پوسته‌ی تخم تولید شده، می‌گردد. این ماده‌ی شیمیایی، یک ضد آفت بوده و می‌توان برای کنترل رشد قارچ‌ها از این ماده بهره برد و به همین دلیل به آب‌های است.خر و حوض‌ها و حوضچه‌ها برای جلوگیری از رشد جلبک این ماده اضافه می‌شود. بی کربنات سدیم توانایی مشتعل شدن ندارد و در کپسول‌های آتش‌نشانی برای آتش‌های ناشی از روغن یا الکتریسیته مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بی کربنات سدیم در صنایع دارویی کاربرد بسیار فراوانی دارد؛ به دلیل خواص قلیایی، برای کاهش اسید معده می‌توان از این ماده با تغییرات لازم است.فاده کرد و از سوزش معده جلوگیری نمود. این ماده به عنوان ملین نیز در بدن انسان عمل می‌کند و در مواردی حتی باعث تسریع عمل کردن داروی بی حسی به روی پوست می‌شود. بی کربنات سدیم به صورت جزئی در قرص‌های جوشان وجود دارد و در خمیر دندان‌های سفید کننده نیز از جوش شیرین است.فاده می‌گردد.

افزودن کمتر از نیم درصد بی کربنات سدیم در خوراک طیور تأثیرات آشکاری در بهبود عیار لاشه و افزایش وزن جوجه های گوشتی دارد. می تواند مرگ و میر جوجه های گوشتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و بروز آسیت، پلوریت، گاستروانتریت و سایر بیماری های گوارشی را کاهش دهد. هنگامی که داروهای بی کربنات سدیم و سولفا با هم است.فاده می شود، همچنین می تواند به طور موثری حلالیت داروهای سولفا را در ادرار افزایش دهد و در نتیجه اثرات نامطلوب این داروها را بر کلیه طیور کاهش دهد و عوارض جانبی سمی داروها را بر بدن طیور کاهش دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه