10 نونیل فنل در بازار لاله زار ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




تمامی نونیل فنل اتوکسیلات ها سورفکتانت هایی غیریونی هستند که از اتیلن اکسید و ترکیب اضافی نونیل فنل تشکیل شده اند. نونیل فنول اتوکسیلات ها از نظر ظاهری از مایعات شفاف یا کمی کدر و بی رنگ گرفته تا جامدات سفید بسته به سطح اتوکسیلاسیون متفاوت هستند. نونیل فنول اتوکسیلات تا مول قابل پخش در آب هستند. اتوکسیلات های پر مول ( بیشتر از مول و بالاتر) معمولاً در آب محلول هستند و در اکثر حلال های قطبی نیز محلول می باشند. به طور کلی، با افزایش زنجیره اکسید اتیلن متصل به هیدروفوب ، مقدار HLB (حلالیت در آب)، نقطه ریزش، چگالی، ویسکوزیته و نقطه اشتعال این مواد افزایش می یابد.

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بازار لاله زار