10 نونیل فنل در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


این مواد سورفکتانت های غیریونی هستند، که در محلول های آبی به یون ها تجزیه نمی شوند.این مواد بیشتر به عنوان شوینده است.فاده می شوند زیرا همتایان یونی آنها در آب سخت نامحلول هستند. این سورفکتانت‌های غیریونی علاوه بر خاصیت شویندگی، حلالیت عالی، پایداری شیمیایی و خواص کف کمی دارند.

نونیل فنول ها دسته ای از ترکیبات آلی هستند که در آن فنل به یک دنباله کربن متصل می باشد. نونیل فنل ها از لحاظ ساختار کلی و ویژگی های اساسی در دسته آلکیل فنل ها قرار می گیرند. نونیل فنول ها کاربرد های زیادی در تولید روغن های روان ساز، مایع ظرفشویی، پودرهای لباسشویی و دترجنت ها دارند.

در ساختار این ماده تعداد یا کربن در آلکن وجود خواهد داشت که بخش آبگریز را تشکیل می دهند. به همین علت از آلکان های شاخه دار در ساختار صابون مول است.فاده می شود. زیرا فعالیت سطحی در این مواد بسیار فراوان می باشد. آلکیل فنل با توجه به نوع صنعت است.فاده با اتیلن اکساید ترکیب می گردد ( که عموما بین تا است.).



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن