10 نونیل فنل در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


پیش بینی می شود که مبادله بازار نونیل فنول اتوکسیلات تا سال به / میلیون دلار برسد و در سال های تا با افزایش است.فاده از محصولاتی مانند محصولات آرایشی- بهداشتی، شوینده ها،نرخ رشد / درصد رشد خواهد داشت. از طرفی وجود نگرانی های زیست محیطی مربوط به این محصول می تواند به عنوان یک مهارکننده در افزایش بازده مصرف آن عمل کند.

هایپر صنعت فامکو این محصول را از معتبرترین تولید کنندگان آن و با بهترین کیفیت، همچون نونیل فنل برند KENON را خدمت مشتریان محترم خود عرضه می کند. لطفا در صورت تمایل به خرید نونیل فنل یا دریافت دیتاشیت و همچنین اطلاع از بروزترین قیمت نونیل فنل، با همکاران ما در واحد شیمی فامکو تماس حاصل نمایید.

این ماده مایعی شفاف است. که به دلیل تعداد گروه های کم  اتیلن اکسید در کنون ، نوعی سورفاکتانت محلول در روغن به حساب می آید در نتیجه در آب نامحلول است. و تمایلی به آبدوست بودن ندارد. از این نوع کنون در پاک کننده ها و شوینده ها است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک