10 نونیل فنل در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


شرکت صنایع شیمیایی الساپا به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین وارد کننده ها و صادر کننده ها در حیطه فروش صابون مول در ایران مشغول به فعالیت می باشد و این ترکیب را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور ارسال می کند.

مول مایعی شفاف و محلول در آب می باشد که به عنوان پاک کننده در ترکیبات ساخت انواع مواد شوینده بکار برده می شود. این محصول در علم شیمی در گروه نونیل فنل اتوکسیلات قرار دارد که نتیجه اضافه شدن اتیلن اتوکساید به نونیل فنل می باشد. با توجه به داشتن ده گروه اتیلن اکساید NPE نامیده می شود.

این مواد سورفکتانت های غیریونی هستند، که در محلول های آبی به یون ها تجزیه نمی شوند.این مواد بیشتر به عنوان شوینده است.فاده می شوند زیرا همتایان یونی آنها در آب سخت نامحلول هستند. این سورفکتانت‌های غیریونی علاوه بر خاصیت شویندگی، حلالیت عالی، پایداری شیمیایی و خواص کف کمی دارند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس