10 نونیل فنل در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


از واکنش بین نونیل فنول و اتیلن اکساید در حضور یک باز مانند پتاسیم هیدروکسید می توان این محصول را تهیه کرد. بسته به تعداد اتیلن اکساید موجود در ترکیب، گرید های مختلفی از این محصول تولید می شود. هرچه وزن مولکولی آن کمتر باشد حالت فیزیکی آن به حالت مایع نزدیک تر است. و با افزایش وزن آبه صورت مومی و در نهایت به حالت جامد نزدیک تر می شود.

این ماده از خطرناک ترین مواد شیمیایی به حساب می آید با ورود به آب می تواند سبب آلودگی آب ها و ایجاد سمیت برای موجودارت زنده ی موجود در آب نماید. در نتیجه است.فاده از این ماده در سال های اخیر در شوینده ها نیز محدود تر گردیده است..

مول مایعی شفاف و محلول در آب می باشد که به عنوان پاک کننده در ترکیبات ساخت انواع مواد شوینده بکار برده می شود. این محصول در علم شیمی در گروه نونیل فنل اتوکسیلات قرار دارد که نتیجه اضافه شدن اتیلن اتوکساید به نونیل فنل می باشد. با توجه به داشتن ده گروه اتیلن اکساید NPE نامیده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه