EDTA 2na در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

فردیناند مونز، ادتا را برای اولین بار در سال میلادی، از واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تهیه کرد. امروزه، EDTA عمدتا از اتیلن دی آمین (،-دی آمینو اتان)، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. در این مسیر تترازدیم ادتا حاصل می شود که در مرحله بعدی به فرم های اسیدی تبدیل می شود.

EDTA می تواند باعث مسمومیت شود، از یک طرف انتشار آن در محیط زیست مخاطرات زیست محیطی را به دنبال خواهد داشت، این محصول با ورود به خاک جذب فلزات سنگین را کاهش می دهد و از طرف دیگر ورود آن به آب های زیرزمینی باعث آلودگی این منابع می شود. از طرفی ممکن است. در محیط های صنعتی و آزمایشگاهی خطراتی ایجاد کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن