EDTA 2na در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.


ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی EDTA گزارش شده اند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خون وجود دارد ، اسهال ، است.فراغ یا حالت تهوع ، خستگی ، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد،فشار خون پایین،تشنگی و&#;

همانطور که گفته شد برای جداسازی یون های فلزی در محلول های آبی از اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید است.فاده می شود، مثلا در صنعت نساجی از این ماده است.فاده می شود تا یون های فلزی روی پارچه تغییر رنگ ندهد و اثر این ناخالصی ها خنثی شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار