EDTA 2na در ملارد ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان ملارد، یکی از شهرستان‌های است.ان تهران می‌باشد. این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است.. مرکز این شهرستان، شهر ملارد می‌باشد. شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از مشرق با شهریار و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است..

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد


تولید این محصول با واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک توسط فردیناند مونز انجام شد. امروزه EDTA از واکنش اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. این مسیر منجر به تولید نمک سدیم می شود که سپس به اسید تبدیل می شود. این فرآیند سالانه برای تولید تن از این ترکیب است.فاده می شود.

EDTA دارای چهار گروه کربوکسیل و دو گروه آمینی است. که به عنوان دهنده جفت الکترون  عمل میکند . توانایی ادتا در اهدای جفت الکترون خود برای تشکیل پیوند های کوالانسی کوردینانسی این ترکیب را به یک لیگاند شش دندانه بدل کرده است. .از اصلی ترین دلایل است.فاده از ادتا سدیم در است.اندارد سازی محلول های حاوی کاتیون های فلزی ،ثابت تشکیل بالای آن برای اکثر کمپلکس های کاتیون فلزی میباشد .در تیتراسیون های کاتیون فلزی با ادتا لازم است. از یک کمپلکس شناساگر به منظور تعیین زمان رسیدن به نقطه انتهایی است.فاده کرد .از رایج ترین شناساگرهای به کار رفته میتوان به فست سولفون بلک اف،اریوکروم بلک تی،مورکسید اشاره کرد.رسیدن به نقطه پایانی با تغییر رنگ مشخص میشود.و شناساگر ازاد به جای کمپلکس فلزی در نقطه پایانی عمل میکند.

این روش درمانی شامل تزریق نوعی دارو به نام کلاتور یا ماده شیمیایی است.. برخی از کلاتورهای رایج شامل اسید اتیلن دی آمین تترا است.یک (EDTA) ، اسید دیمرکاپتوسوچینیک و دیمرکاپرول هستند. کلاتورها با اتصال به فلزات موجود در جریان خون کار می کنند. هنگامی که به جریان خون تزریق می شوند، از طریق خون گردش می کنند و به فلزات مانند: سرب، آرسنیک، جیوه، اهن، مس و نیکل متصل می شوند. به این ترتیب، کلاتورها تمام فلزات سنگین را به صورت ترکیبی که از طریق کلیه فیلتر شده و در ادرار آزاد می شود، جمع می کنند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ملارد