EDTA 4na در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..


EDTA Na اولین بار توسط Munz در سال از مخلوط اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تولید شد. اما امروزه عمدتاً از اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم به دست می آید. به این ترتیب نمک سدیم تشکیل می شود که متعاقباً در مراحل بعدی به اسید تبدیل می شود. HNCHCHNH + CHO + NaCN + HO → NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + NH (NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + HCl → (HOCCH)NCHCHN(CHCOH) + NaCl این فرآیند هر ساله برای تولید تن EDTA در جهان مورد است.فاده و بهره برداری قرار می گیرد.

ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران