EDTA 4na در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.

این ماده مشکلات زیست محیطی زیادی دارد. زیرا طول عمر آن بسیار بالاست و گونه های مختلف تترا سدیم EDTA در محیط بسیار پایدار بوده و به راحتی تجزیه نمی شوند. حتی در حضور نور خورشید، تجزیه آنها بسیار کند پیش می رود. است.فاده زیاد از این ماده باعث تهوع و است.فراغ، کاهش فشار خون، آسیب کبدی و حساسیت های پوستی می شود. اطلاعات ایمنی EDTA-Na خطر EDTA-Na

یکی از جایگزین‌های پیشنهادی برای EDTA ایمینو دی سوکسینیک اسید (IDS) می‌باشد. این ماده که به‌طور تجاری از سال ۸ است.فاده می‌شود تنها پس از یک هفته تا ۸٪ دستخوش زیست تخریب می‌گردد. IDS به ویژه با کلسیم به خوبی پیوند می‌دهد و با سایر یون‌های فلزات سنگین ترکیبات پایداری تولید می‌نماید. از جمله سایر گزینه‌های پیشنهادی برای جایگزینی EDTA می‌توان پلی اسپارتیک اسید، اتیلن دی آمین N,N دی سوکسینیک اسید (EDDS)، متیل گلیسین دی است.یک اسید (MGDA)، و نمک تترا سدیمِ L- گلوتامیک اسید N,N دی است.یک اسید را نام برد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار