EDTA 4na در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

لواسان مرکز بخش لواسانات از شهرستان شمیرانات است.ان تهران است.. لواسان نزدیک‌ترین قسمت ییلاقی نزدیک به تهران است. که در کیلومتری شمال شرق پایتخت قرار گرفته است.. دره لواسان چشم‌انداز زیبایی به رودخانه جاجرود و دریاچه سد لتیان داشته و به علت آب‌وهوای خوب و نزدیکی به مناطق شمال شهر تهران جزو یکی از پرطرفدارترین و گران‌قیمت‌ترین مناطق اطراف تهران جهت سکونت افراد سرشناس و متمول تبدیل شده است.. در ادامه مقاله


EDTA Na اولین بار توسط Munz در سال از مخلوط اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تولید شد. اما امروزه عمدتاً از اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم به دست می آید. به این ترتیب نمک سدیم تشکیل می شود که متعاقباً در مراحل بعدی به اسید تبدیل می شود. HNCHCHNH + CHO + NaCN + HO → NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + NH (NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + HCl → (HOCCH)NCHCHN(CHCOH) + NaCl این فرآیند هر ساله برای تولید تن EDTA در جهان مورد است.فاده و بهره برداری قرار می گیرد.

یکی از جایگزین‌های پیشنهادی برای EDTA ایمینو دی سوکسینیک اسید (IDS) می‌باشد. این ماده که به‌طور تجاری از سال ۸ است.فاده می‌شود تنها پس از یک هفته تا ۸٪ دستخوش زیست تخریب می‌گردد. IDS به ویژه با کلسیم به خوبی پیوند می‌دهد و با سایر یون‌های فلزات سنگین ترکیبات پایداری تولید می‌نماید. از جمله سایر گزینه‌های پیشنهادی برای جایگزینی EDTA می‌توان پلی اسپارتیک اسید، اتیلن دی آمین N,N دی سوکسینیک اسید (EDDS)، متیل گلیسین دی است.یک اسید (MGDA)، و نمک تترا سدیمِ L- گلوتامیک اسید N,N دی است.یک اسید را نام برد.

EDTA در آب به شکل یون دو قطبی با بار صفر وجود دارد که به علت یک واکنش درونی به یون دو قطبی تبدیل شده است. . هیدروژن اول و دوم از گروه است.خلاف کربوکسیلیک اسید جدا میشوند و هیدروژن اسیدی محسوب میشوند و HY-  و HY-تولید میکنند .هیدروژن های سوم و چهارم از نیتروژن جدا شده و خصلت اسیدی ضعیفی دارند .HY- و Y-  حاصل میشود .بهترین فرم برای  واکنش Y- میباشد .بنابراین بهترین محیط برای کمپلوکسومتری با ادتا محیط بازی با pH بالا است. .



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان