HF اسید فلوریدریک در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Hydrofluoric acid-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.


برای اولین بار دانشمندی با نام کارل ویلهام شیل در سال هیدروفلوریک اسید را کشف کرد. هیدروفلوئوریک اسید را به صورت طبیعی و در فوران های آتشفشانی می توان یافت.امروزه این اسید را با روش های سنتزی مختلف و در مقیاس صنعتی تولید می کنند.

از آن جایی که هیدروفلوئوریک اسید یک ترکیب بسیار خورنده می باشد، شیشه را هم می تواند در خود حل کند و به این دلیل به آن اسید شیشه نیز می گویند. لازم به ذکر است. در صورت ترکیب شدن با شیشه، گازهای هیدروژن به وجود می آید که خطر انفجار دارند. به همین جهت از ظروف پلاستیکی یا پلی اتیلنی برای بسته بندی فلوران است.فاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است. به علت حساسیت این اسید به نور باید آن را در ظرف در بسته پلاستیکی و به دور از نور نگهداری کنید.

اسید هیدروفلوئوریک جزء هیدروهالیک اسیدها و به عنوان اسید ضعیف به شمار می رود. فلوران یا اسید هیدروفلوئوریک در واقع همان هیدروژن فلوراید محلول در آب می باشد. ساختار آن از مولکول های دو اتمی تشکیل شده است. که توسط پیوندهای هیدروژنی قوی به یکدیگر وصل شده اند. شماتیک ساختار هیدروفلوریک اسید در زیر نمایش داده شده است.:



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران