آمونیوم بای فلوراید در شهر سنگ تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


استنشاق و یا بلعیدن ABF  می تواند موجب تهوع، است.فراغ و یا از بین رفتن اشتها شود.قرار گرفتن در برابر مقادیر زیادی از این ترکیب می تواند موجب مسمومیت با فلوئور (درد شکمی، تشنج، ضعف و مرگ) شود. همچنین در صورت ادامه دار شدن، فلوئور می تواند در است.خوان ها و دندان ها رسوب کند و موجب پدیده ای به نام فلوروز شود که درد های اندامی، تغییر رنگ دندان ها و.. را به دنبال دارد.

آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید بدست آمده به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود.

آمونیوم فلوراید ماده غیر قابل اشتعال و احتراق است.. آمونیوم فلوراید در تماس با پوست، چشم و دستگاه تنفسی باعث تحریک این قسمت ها می شود. تماس کوتاه مدت با آمونیوم فلوراید باعث بروز مشکلات جدی اما موقت و موضعی می شود؛ در نتیجه توصیه می شوداز تماس آمونیوم فلوراید با بدن خود داری نمایید . هنگام تماس با این ماده باید از محافظ و لباس های ایمنی است.فاده کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر سنگ تهران