آمونیوم بای فلوراید در شهرک صنعتی عباس آباد ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .


استنشاق و یا بلعیدن ABF  می تواند موجب تهوع، است.فراغ و یا از بین رفتن اشتها شود.قرار گرفتن در برابر مقادیر زیادی از این ترکیب می تواند موجب مسمومیت با فلوئور (درد شکمی، تشنج، ضعف و مرگ) شود. همچنین در صورت ادامه دار شدن، فلوئور می تواند در است.خوان ها و دندان ها رسوب کند و موجب پدیده ای به نام فلوروز شود که درد های اندامی، تغییر رنگ دندان ها و.. را به دنبال دارد.

ABF یکی از موادی است. که امروزه در کارواش ها مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده برای شست و شوی چرخ اتومبیل ها کاربرد فراوانی دارد و گرد و خاک و سایر آلودگی موجود بر روی لاستیک ها را به راحتی و بدون آسیب رساندن به چرخ خودرو پاک می نماید.

Ti……………………………….……….% Fe……………………………….……...% N………………………………….…….% Al………………………………...…….% V………………………………..........% Mo………………………………..…..% O………………………………..….....% H…………………………….…..…….%



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی عباس آباد