آمونیوم بای فلوراید در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

قبلاً در معرفی جاهای دیدنی میگون آبشار یخی هملون را به شما معرفی کردیم. حالا قرار است. به سراغی غاری با همان نام برویم. غار هملون که از جاهای دیدنی سفر به لواسان به شمار می‌رود در نزدیکی شهر میگون قرار دارد اما هنوز از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی لواسان یاد می‌شود. دره، آبشار و دو غار هملون کوچک و هملون بزرگ همگی در یک منطقه و در فاصله‌های کمی از یکدیگر واقع شده‌اند. خوب است. که یک روز کامل را برای بازدید از این سه جاذبه دیدنی در نظر بگیرید و از این گشت‌وگذار حسابی لذت ببرید. اگر می‌خواهید داستان نام‌گذاری هملون را بخوانید پیشنهاد می‌کنیم به مقاله


هنگام عبور بیش از حد گاز هیدروژن فلوراید از نمک، آمونیوم فلوراید گاز را جذب می کند تا آمونیوم بای فلوراید اضافی تشکیل دهد. هنگامی که آمونیوم فلوراید حرارت داده می شود، تصعید شده که البته این یکی از ویژگی های مشترک بین نمک های آمونیوم است.. در تصعید ، این نمک به آمونیاک و فلوراید هیدروژن تجزیه می شود و این دو گاز می توانند دوباره ترکیب شده و آمونیوم فلوراید تشکیل دهند، بدین معنا که این واکنش برگشت پذیر است..

پودر تیتانیوم جز دسته فلزات واسطه با علامت اختصاری Ti و عدد اتمی وزن اتمی . می باشد این عنصر در پوسته زمین به وفور یافت می گردد ، در آب نامحلول است. و در دمای درجه سانتیگراد و در دمای درجه سانتیگراد به جوش می آید ، رنگ این فلز خاکستری است. و [--:]Cas می باشد این ماده به اشکال زیر توسط این شرکت وارد می گردد :

Ti……………………………….……….% Fe……………………………….……...% N………………………………….…….% Al………………………………...…….% V………………………………..........% Mo………………………………..…..% O………………………………..….....% H…………………………….…..…….%



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان