آمونیوم پرسولفات در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


این ماده اثرات سمی بسیار کمی دارد و به همین دلیل است.نشاق این ماده ضرر زیادی نداشته اما تماس آن با چشم و پوست موجب سوزش و تحریک آن ها سده و ممکن اسطت موجب واکنش های آلرژیک شود. همچنین لازم به ذکر است. که در برخی شرایط این ماده بر اثر گرم شدن بعضی از گازهای سمی همانند نیتروژن، اکسید گوگرد و آمونیاک را آزاد می کند.

نکته قابل توجه در رابطه با آمونیوم پرسولفات این است. که در صورت قرارگیری در معرض حرارت و گرما برای تجزیه شدن، گازهایی سمی نظیر اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می کند. این ماده در دمای درجه سانتی گراد تجزیه می شود. همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و آن را به راحتی به خود جذب می کند.

APS به عنوان یک ماده اکسید کننده و منبع رادیکال ها، کاربردهای تجاری بسیاری پیدا کرده است.. نمک های سولفات عمدتاً به عنوان آغازگرهای رادیکال در پلیمریزاسیون آلکن های خاص است.فاده می شوند. از پلیمرهای مهم تجاری که با است.فاده از پرسولفات ها تهیه می شوند می توان به لاستیک است.ایرن بوتادین و پلی تترا فلورواتیلن اشاره کرد. در محلول، دیانیون جدا شده و رادیکال می دهد:



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن