آمونیوم پرسولفات در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


کاربرد آمونیوم پرسولفات به عنوان کاتالیزور برای فرایند کوپلیمریزاسیون انواع ژل های آکریل آمید و بیس آکریل آمید در آزمایشگاه بیولوژی کاربرد می باشد. این واکنش پلیمریزاسیون توسط رادیکال های آزادی که در هنگام واکنش اکسیداسیون و احیاء تشکیل می شوند، صورت می گیرد. این ماده همچنین به همراه تترا متیل اتیلن دی آمین برای کاتالیز کردن پلیمریزاسیون آکریل آمید در ساخت ژل پلی آکریل آمید است.فاده می شود. از این رو برای SDS-PAGE و وسترن بلات در تحقیقات آزمایشگاهی و بیولوژیکال مهم است..

همانطور که می دانید هر ماده شیمیایی علاوه بر فواید و مزایایی که برای صنایع و آزمایشگاه ها دارد، خطرات و عوارضی هم دارد که برخی از مواد شیمیایی خطراتشان بیشتر از کاربردهایشان است. اما در مورد آمونیوم پرسولفات، این ماده به خودی خود خطری نداشته اما در اثر سوختن یا از دست دادن اکسیژن، می تواند شدت و میزان آتش سوزی را افزایش دهد.

تترا متیل اتیلن دی آمین یک کاتالیزور ضروری برای پلیمریزاسیون ژل پلی آکریل آمید است.. TEMED یک تثبیت کننده رادیکال آزاد است. و تثبیت این رادیکال آزاد به منظور بهبود پلیمریزاسیون آکریل آمید صورت می گیرد.هنگام آماده سازی ژل ها برای الکتروفورز، ازAPS (آمونیوم پرسولفات) که از اجزای ژل های SDS است. برای کاتالیز کردن و پلیمریزاسیون آکریل آمید است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران