آمونیوم پرسولفات در شهر سنگ تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


این ترکیب در دمای درجه سانتیگراد تجزیه می شود و از هم خواهد پاشید. در هنگام مواجهه با میزان حرارت زیاد، می تواند اکسیژن را تجزیه کند و با گرم شدن می تواند اکسید های نیتروژن سمی، اکسید های گوگرد و بخار های آمونیاک را ایجاد نماید. این ماده به شکل گسترده در تولید فلزات، منسوجات، سلفون، لاستیک، کاغذ های چسب، انواع غذا ها، صابون، مواد شوینده و سفید کننده های موی سر است.فاده می شوند.

آمونیوم پرسولفات (APS) یک اکسید کننده قوی است. که در صورت حرارت، خواص خورندگی دارد . این ماده به راحتی تجزیه و در آب حل می شود. حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد. پرسولفات آمونیوم به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک مانند به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود، اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های آمونیوم پروکسی دی سولفات،AP و APS نیز شناخته می شود.

پروکسی دی سولفات یا آمونیوم پرسولفات یک ترکیب معدنی یا نمک بی رنگ (سفید رنگ) و بدون بو است. که در آب بسیار محلول می باشد. این ماده یک اکسید کننده قوی است. که به عنوان یک ماده تمیز کننده و سفید کننده مورد است.فاده قرار می گیرد. سنتز آمونیوم پرسولفات همچون سایر پراکسید سولفات ها و طی فرایند الکترولیتی انجام می پذیرد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده این ماده از معتبرترین تولید کننده پرسولفات آمونیوم و نماینده فروش انواع پرسولفات آمونیوم وارداتی از جمله آمونیوم پرسولفات مرک، آمونیوم پرسولفات چین و آمونیوم پرسولفات ترکیه می باشد. برای دریافت مشاوره جهت خرید آمونیوم پرسولفات با خلوص درصد و همچنین اطلاع از دیتاشیت و بروزترین قیمت آمونیوم پرسولفات صنعتی می توانید با کارشناسان بخش فروش مواد شیمیایی هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر سنگ تهران