آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


شرکت نوین تجارت وارد کننده با کیفیت ترین آمونیوم پرسولفات از معتبرترین برند می باشد و این مواد هم اکنون در چند شرکت بزرگ در حال مصرف می‌باشد. از جمله کاربردهای این موارد عملکرد عالی در اکسیداسیون نشاسته و صنایع روی می باشد.

از خصوصیات این اکسید کننده قدرتمند می توان به کاربرد آن برای حکاکی مس روی صفحه های مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید فریک اشاره کرد. این خاصیت سال ها پیش کشف شده است.. در سال ، جان ویلیام تورنتین از یک محلول رقیق سولفات آمونیوم برای اچ کردن مس است.فاده کرد. تورنتین قبل از قرار دادن مارپیچ های مس در محلول پرسولفات آمونیوم، مارپیچ های مس را وزن کرد. پس از یک ساعت ، مارپیچ ها مجدداً توزین و مقدار مس محلول توسط این ماده ثبت شد. این آزمایش به سایر فلزات مانند نیکل، کادمیوم و آهن نیز تسری یافت، که همگی نتایج مشابهی داشتند.

محیطی که در آن با آمونیوم پرسولفات کار می کنید باید کاملا خشک بوده و دارای تهویه مناسب هوا باشد. حتما آزمایشات مربوط به آن را در زیر هود انجام داده و از تنفس بخارات آن خودداری کنید. این ماده باید در دمای اتاق نگهداری شود و همچنین برای نگهداری آن در انبار باید حواستان باشد که آمونیوم پرسولفات را به دور از مواد آلی گوگرد، سوخت های مختلف مانند فسفریک و عوامل کاهش دهنده نور (باید در نور نگهداری شود) به دور باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه