آمونیوم پرسولفات در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


آمونیوم پرسولفات (Ammonium persulfate) ترکیبی است. غیر آلی و سفید رنگ که در آب به مقدار زیاد حل می گردد. حلالیت آن در آب گرم افزایش خواهد یافت و محلول آن با افزایش دما خاصیت خورندگی پیدا می کند. آمونیوم پرسولفات یک اکسید کننده قوی نیز می باشد که با نام آمونیوم دی پروکسی سولفات نیز آن را می شناسند. در علم شیمی شاخه پلیمر، به عنوان ماده پاک کننده و سفید کننده از آن بهره می برند. این ماده ممکن است. در حالت محلول به سولفات هیدروژن آمونیوم و پراکسید هیدروژن هیدرولیز شود. این محصول همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود اما ممکن است. به صورت خود به خودی سبب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی که یا آن در ارتباط هستند، شود.

این ماده اثرات سمی بسیار کمی دارد و به همین دلیل است.نشاق این ماده ضرر زیادی نداشته اما تماس آن با چشم و پوست موجب سوزش و تحریک آن ها سده و ممکن اسطت موجب واکنش های آلرژیک شود. همچنین لازم به ذکر است. که در برخی شرایط این ماده بر اثر گرم شدن بعضی از گازهای سمی همانند نیتروژن، اکسید گوگرد و آمونیاک را آزاد می کند.

سلام خوشحالیم مطالب برایتان مفید واقع شده پرسولفات آمونیم در حالت محلول رقیق تا % به تنهایی در رنگ مو قابل است.فاده است. و گاها به عنوان کمکی در آب اکسیژنه هم قابل است.فاده هست. اما به لحاظ رنگبری و اکسید کنندگی قوی تر هست لذا در همه موارد قابل جایگزینی نیست.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا