آمونیوم پرسولفات در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


کاربرد آمونیوم پرسولفات به عنوان کاتالیزور برای فرایند کوپلیمریزاسیون انواع ژل های آکریل آمید و بیس آکریل آمید در آزمایشگاه بیولوژی کاربرد می باشد. این واکنش پلیمریزاسیون توسط رادیکال های آزادی که در هنگام واکنش اکسیداسیون و احیاء تشکیل می شوند، صورت می گیرد. این ماده همچنین به همراه تترا متیل اتیلن دی آمین برای کاتالیز کردن پلیمریزاسیون آکریل آمید در ساخت ژل پلی آکریل آمید است.فاده می شود. از این رو برای SDS-PAGE و وسترن بلات در تحقیقات آزمایشگاهی و بیولوژیکال مهم است..

از خصوصیات این اکسید کننده قدرتمند می توان به کاربرد آن برای حکاکی مس روی صفحه های مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید فریک اشاره کرد. این خاصیت سال ها پیش کشف شده است.. در سال ، جان ویلیام تورنتین از یک محلول رقیق سولفات آمونیوم برای اچ کردن مس است.فاده کرد. تورنتین قبل از قرار دادن مارپیچ های مس در محلول پرسولفات آمونیوم، مارپیچ های مس را وزن کرد. پس از یک ساعت ، مارپیچ ها مجدداً توزین و مقدار مس محلول توسط این ماده ثبت شد. این آزمایش به سایر فلزات مانند نیکل، کادمیوم و آهن نیز تسری یافت، که همگی نتایج مشابهی داشتند.

همانطور که می دانید هر ماده شیمیایی علاوه بر فواید و مزایایی که برای صنایع و آزمایشگاه ها دارد، خطرات و عوارضی هم دارد که برخی از مواد شیمیایی خطراتشان بیشتر از کاربردهایشان است. اما در مورد آمونیوم پرسولفات، این ماده به خودی خود خطری نداشته اما در اثر سوختن یا از دست دادن اکسیژن، می تواند شدت و میزان آتش سوزی را افزایش دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار