آمونیوم پرسولفات در ملارد ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است.. زلزله مورخ آذر در ساعت : به قدرت ۵٫ ریشتر در عمق کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کشته و حدود ۵ زخمی بر جای گذاشت. منطقه سر آسیاب شهرستان ملارد به دلیل بافت شهری فرسوده و ساخت خانه های غیر قانونی و غیر ایمن و تجمع زیاد جمعیت در این منطقه، در برابر زلزله و بلا های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و باعث نگرانی مردم این منطقه شده است..

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور می توان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشکر ده سید الشهدا اشاره نمود. با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل ۸ قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیئت دولت در جلسه مورخ ۸ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌ شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ ۸ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.


این ماده اثرات سمی بسیار کمی دارد و به همین دلیل است.نشاق این ماده ضرر زیادی نداشته اما تماس آن با چشم و پوست موجب سوزش و تحریک آن ها سده و ممکن اسطت موجب واکنش های آلرژیک شود. همچنین لازم به ذکر است. که در برخی شرایط این ماده بر اثر گرم شدن بعضی از گازهای سمی همانند نیتروژن، اکسید گوگرد و آمونیاک را آزاد می کند.

سلام خوشحالیم مطالب برایتان مفید واقع شده پرسولفات آمونیم در حالت محلول رقیق تا % به تنهایی در رنگ مو قابل است.فاده است. و گاها به عنوان کمکی در آب اکسیژنه هم قابل است.فاده هست. اما به لحاظ رنگبری و اکسید کنندگی قوی تر هست لذا در همه موارد قابل جایگزینی نیست.

نکته قابل توجه در رابطه با آمونیوم پرسولفات این است. که در صورت قرارگیری در معرض حرارت و گرما برای تجزیه شدن، گازهایی سمی نظیر اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می کند. این ماده در دمای درجه سانتی گراد تجزیه می شود. همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و آن را به راحتی به خود جذب می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ملارد