آمونیوم پرسولفات در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


آمونیوم پرسولفات یک ماده صنعتی و کاربردی است. که به صورت پودر بلوری شکل در بازار به فروش می رسد، از این ماده در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف به وفور است.فاده می شود و در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نکنید احتمال خطر انفجار و اشتعال را بیشتر خواهید کرد.

ورود آن به دستگاه گوارش سبب ایجاد تهوع، است.فراغ، درد در ناحیه شکم، خونریزی معده، تنگی مری، اختلال در تنفس و بیهوشی می شود. به همین علت در هنگام کار با آن حتما از عینک با حفاظ کناری، دستکش و ماسک است.فاده نمایید و در محیطی با تهویه مناسب فعالیت کنید.

نکته قابل توجه در رابطه با آمونیوم پرسولفات این است. که در صورت قرارگیری در معرض حرارت و گرما برای تجزیه شدن، گازهایی سمی نظیر اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می کند. این ماده در دمای درجه سانتی گراد تجزیه می شود. همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و آن را به راحتی به خود جذب می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه