آمونیوم کلراید - نشادر در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.

این ترکیب معدنی را در شکل کانی شناسی طبیعی خود سال آمونیاک می نامند. محلول درصد جرمی آمونیوم کلرید در آب دارای pH در محدوده . تا . می باشد. همانطور که ذکر شد آمونیوم کلراید یا نشادر در صنایع بسیاری همچون صنایع کود و به عنوان طعم دهنده شیرین بیان کاربرد دارد.

شرکت اینترنتی تمادکالا عرضه کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به صورت جزئی و عمده است.. فروش آمونیوم کلرید به مقدار دلخواه و با کیفیت تضمین شده در فروشگاه تمادکالا صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران