آمونیوم کلراید - نشادر در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.

روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..


همان طور که اشاره کردیم، این ترکیب شیمیایی به صورت طبیعی در مناطق آتشفشانی وجود دارد و بر روی سنگ های آتشفشانی نزدیک دریچه های آزاد کننده دود (فومارول) تشکیل می شود. کریستال ها به صورت مستقیم از حالت گازی رسوب می کنند، اما عمر کوتاهی دارند، چون به راحتی در آب حل می شوند. اما در زیر به روش صنعتی سنتز آمونیوم کلرید پرداخته ایم.

پریسکات های هالید به عنوان جمع کننده نور در طیف عظیمی از سلول های خورشیدی مورد است.فاده قرار گرفته اند. اگر چه پریسکات های متیل آمونیوم شامل هالید نسبت به وجود رطوبت در هوای محیط حساس هستند و برای انجام فرآیند نیاز به یک اتمسفر داخلی دارند. در اینجا بر روی یک نمونه از کریستایل های پریسکات که برای تولید سلول های خورشیدی سه لایه است.فاده شده اند آزمایشاتی انجام شده است.. اضافه کردن آمونیوم کلرید (نشادر) برای کریستاله کردن پریسکات ها مورد است.فاده قرار می گیرند.

کلرید آمونیوم به طور طبیعی در مناطق آتشفشانی رخ می دهد و روی سنگ های آتشفشانی در نزدیکی دریچه های خروج دود (فومارول) ایجاد می شود. بلورها مستقیماً از حالت گازی رسوب می کنند و به دلیل اینکه به راحتی در آب حل می شوند، عمر کوتاهی دارند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان