آمونیوم کلراید - نشادر در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


نشادر درصنایع الکترونیک به عنوان حکاکی کننده در ساخت مدارهای چاپی و کمک به لحیم کاری است.فاده می گردد. کلرید آمونیوم در کشاورزی به عنوان یک منبع ازت در کود است.فاده می شود که بیشتر برای برنج ، گندم و حبوبات است.فاده می شود . کلرور آمونیوم در دامپزشکی برای پیشگیری از سنگ های ادراری در بز ، گاو و گوسفند است.فاده می شود . کلرید آمونیوم در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی است.فاده می شود ، برنزه چاپ پارچه و پنبه به درخشش . از NHCl در آبکاری است.فاده می شود . کلرید آمونیوم وقتی با آهک هیدرات (کربنات کلسیم) مخلوط کنیم، گاز آمونیاک تشکیل می شود . کلرید آمونیوم به عنوان شار(فلاکس) در تهیه فلزات به قلع پوشش داده شده است. . از نشادر برای آتش بازی و ساختن مواد منفجره است.فاده می شود . در درمان آلکالوز متابولیک از کلریدآمونیوم بعنوان یک عامل اسیدی سیستمیک است.فاده می شود . کلرید آمونیوم را در مواد شوینده ظرفشویی وبهداشتی و آرایشی (شامپو ، رنگ مو وسفید کننده )می توان پیدا کرد . بیشترین است.فاده از کلریدآمونیوم در باتری های سلول خشک بعنوان الکترولیت می باشد نشادر به عنوان یک عامل پخت در چسب های پایه فرمالدهید .

نشادر، اولین بار در سال پس از میلاد مسیح در چین کشف شد. در زمان گذشته، نشادر از دو منبع دریچه های آتش سوزی زیرزمینی در آسیای مرکزی و کفپوش های آتشفشان کوه تفتان در جنوب شرقی ایران، تامین می شد. در واقع، کلمه آمونیوم کلرید یا نشادر در چندین زبان آسیایی از عبارت ایرانی anosh adur (آتش جاویدان)، که اشاره ای به آتش سوزی های زیرزمینی دارد، مشتق شده است..

این ترکیب معدنی را در شکل کانی شناسی طبیعی خود سال آمونیاک می نامند. محلول درصد جرمی آمونیوم کلرید در آب دارای pH در محدوده . تا . می باشد. همانطور که ذکر شد آمونیوم کلراید یا نشادر در صنایع بسیاری همچون صنایع کود و به عنوان طعم دهنده شیرین بیان کاربرد دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس