آمونیوم کلراید - نشادر در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


نشادر درصنایع الکترونیک به عنوان حکاکی کننده در ساخت مدارهای چاپی و کمک به لحیم کاری است.فاده می گردد. کلرید آمونیوم در کشاورزی به عنوان یک منبع ازت در کود است.فاده می شود که بیشتر برای برنج ، گندم و حبوبات است.فاده می شود . کلرور آمونیوم در دامپزشکی برای پیشگیری از سنگ های ادراری در بز ، گاو و گوسفند است.فاده می شود . کلرید آمونیوم در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی است.فاده می شود ، برنزه چاپ پارچه و پنبه به درخشش . از NHCl در آبکاری است.فاده می شود . کلرید آمونیوم وقتی با آهک هیدرات (کربنات کلسیم) مخلوط کنیم، گاز آمونیاک تشکیل می شود . کلرید آمونیوم به عنوان شار(فلاکس) در تهیه فلزات به قلع پوشش داده شده است. . از نشادر برای آتش بازی و ساختن مواد منفجره است.فاده می شود . در درمان آلکالوز متابولیک از کلریدآمونیوم بعنوان یک عامل اسیدی سیستمیک است.فاده می شود . کلرید آمونیوم را در مواد شوینده ظرفشویی وبهداشتی و آرایشی (شامپو ، رنگ مو وسفید کننده )می توان پیدا کرد . بیشترین است.فاده از کلریدآمونیوم در باتری های سلول خشک بعنوان الکترولیت می باشد نشادر به عنوان یک عامل پخت در چسب های پایه فرمالدهید .

آمونیوم کلرید که همچنین نمک آمونیاک نامیده می شود، نمک آمونیا و هیدروژن کلرید است.. این ماده همچنین به عنوان ماده ی نیتروژن دار برای تولید کود و است.فاده در الکترولیت سلول های خشک به کار می رود. از نشادر به طور گسترده ای برای تولید گالوانیزه، تولید قلع و لحیم کاری است.فاده می شود. همچنین برای پاک کردن سرباره جوش یا لحیم از روی فلزات است.فاده می شود. خرید آمونیوم کلرید با توجه به خواصی که دارد برای تولید داروهای سرفه و همچنین داروهای دام پزشکی است.فاده می شود.

آمونیوم کلرید، آمونیوم کلراید یا نشادر، یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی NHCl پودری سفیدرنگ و بی بو است. و مزه ی شور و گاها تند دارد. نشادر طعم نمکی دارد و کمی تلخ است. و به عبارت دیگر، یک نمک اسیدی به حساب می‌آید. این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نشادر یک جامد پودری سفید رنگ است. که به رطوبت حساس است.. نشادر ترکیبی پایدار است.، اما در صورت تماس با اسید و بازهای قوی، ناپایداری از خود نشان می‌دهد. انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است. و در آب گرم به راحتی حل شده و محلولی شفاف ایجاد می کند. محلول آبی نشادر کمی خاصیت اسیدی دارد و اسیدیته‌ی آن با حرارت دادن افزایش پیدا می‌کند. نشادر در آب، اتانول و آمونیاک محلول است. ولی در حلال‌هایی مثل است.ون و اتر نامحلول است.. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب و درجه سانتی گراد است.. این ماده به طور کلی از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به دست می آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نشادر در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی است.فاده می‌شود. مثلا در صنایع بهداشتی، به عنوان غلیظ کننده و افزودنی در تهیه تونرهای غیرالکلی است.فاده می‎‌شود. در صنایع غذایی هم معمولا به عنوان بهبود دهنده‌ی طعم در نان‌ها است.فاده می‌شود، و همچنین به عنوان منبع نیتروژن برای فرمنتاسیون مخمر است.فاده می‌شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه