استرانسیم در شهرک صنعتی پرند ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.

شرکت نمک های است.رانسیم و باریم آسیا (ABASSCO) در این مدت دو خط فراوری را بر روی معادن است.ان سمنان و شهرستان سرخه احداث کرده است. و فراوری کربنات است.رانسیم با خلوص بالا  را در دستور کار خود قرار داده است.. کشور چین نیز در یک سرمایه گذاری مشترک در حال احداث یک خط فراوری در است.ان کهگیلویه و بویر احمد و معادن شهرستان بهمئی است.. همچنین شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری است.ان قم نیز طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری هایی جهت فراوری سلستین و تولید کربنات است.رانسیم انجام داده اند.

متاسفانه چند ماهی هست که در روستای طرود از توابع شهرستان شاهرود افرادی به صورت قاچاق سنگهای ذی قیمت سلستین (srso)را به نامهای سیلیس و&#; بارنامه کرده واز طریق بنادر جنوبی به خارج میفروشند خواهش میکنم حالا که توانایی تبدیل سلفات است.رانسیوم به کربنات است.رانسیوم در ایران وجود دارد به هر نحو که میتوانید از خارج شدن این مواد به صورت خام جلوگیری کنید



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند