استرانسیم در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


از است.رانسیم کربنات در  تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.این ماده از مواد ضروری در صنایع تولید شمش روی می باشد که از مواد عمده از این صنعت محسوب می شود.کربنات است.رانسیوم برای سرب زدایی هنگام تولید الکترلیتی روی بکار می‌رود، این ماده با سولفات سرب یک جفت نمک ایزومورف تشکیل داده که قابل جمع آوری است. و به ‌این ترتیب میزان سرب در مجموعه کم می‌شود.استرانسیوم با آلومینیوم مذاب اضافه می‌شود تا برای قالب ریزی قابلیت بیشتری پیدا کند.

یکی از ایزوتوپ های است.رانسیم رادیواکتیو است.. این ایزوتوپ احتمالاً به طور طبیعی در محیط وجود ندارد و در نتیجه فعالیت های انسانی، مانند آزمایش بمب هسته ای و نشت منابع ذخیره شده رادیواکتیو به محیط زیست انسان و حیوان راه می یابند. تنها راه کاهش غلظت این ایزوتوپ از طریق تجزیه رادیواکتیو به زیرکونیوم پایدار است..

استرانسیم در شکل اولیه آن به طور طبیعی در سنگ ها، خاک، آب و هوا وجود دارد. ترکیبات این عنصر می توانند به راحتی در محیط حرکت کنند، زیرا بسیاری از ترکیبات به صورت محلول در آب هستند و همچنین این ماده همیشه تا حد معینی به صورت گرد و غبار در هوا وجود دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه