اسید سولفوریک در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


این شرکت با بهره مندی از فن آوری روز دنیا در این زمینه با بهره گیری از مواد اولیه سولفور و فرآیند دو جذبی تولید اسید سولفوریک .% را توسط واحد فنی و مهندسی در دستور کار خود دارد. که از این شیوه تولید بعنوان صنعت سبز در تولید اسید سولفوریک می توان نام برد.

تانکرهای حمل اسید باید مجهز به محل بارگیری حفاظت شده مجهز به سرریز و درپوش مخصوص و مطمئن بوده و شیر فلکه تخلیه آنها نیز مجهز به محل بارگیری محافظت شده مجهز به سر ریز و در پوش مخصوص و مطمئن بوده و شیر فلکه تخلیه آنها نیز مجهز به پولک کوری باشد.

بخش عمده ای از کاربرد اسید سولفوریک در چرم سازی است.. همان طور که اشاره شد، اسید سولفوریک می تواند به عنوان یک چربی زدا و ضد لیپید عمل کند. چرم طبیعی هم حاوی مقادیری مواد زائد از این قبیل می باشد. چربی و موهای اضافی از بخش هایی از چرم است. که باید به شیوه ای آنها را زدود. کاربرد اسید سولفوریک در چرم سازی در این قسمت می باشد که سبب می شود مواد زائد و چربی ها از چرم جدا شده و پوست، آماده تبدیل به محصول نهایی گردد. خاصیت ضد چربی و قدرت هیدرولیز بالای این اسید باعث می شود که این قابلیت در صنعت چرم سازی را داشته باشد. هم چنین دیگر کاربرد اسید سولفوریک در چرم سازی را باید جداسازی آهک از چرم عنوان کرد که بخشی اصلی در فرآیند چرم سازی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن