اسید سولفوریک در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


همچنین ذکر این نکته ضروری است. که باید مدتی صبر کرد تا بالن خنک شود، زیرا در صورت به حجم رساندن در این مرحله به دلیل دمای بالای محلول و تبخیر شدن، محلول سازی به درستی انجام نمی گیرد و غلظت اشتباه خواهد شد. در انتها نیز بالن را با آب مقطر تا خط نشانه به حجم می رسانیم.

از این اسید در تهیه و تولید کود و انواع مواد شیمیایی، پالایش نفت،  تولید آهن و فولاد و مصارف دیگر مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین از سولفوریک اسید در غلظت های مختلف برای ساخت کود، رنگدانه ها، رنگ ها، مواد منفجره، مواد شوینده و پاک کننده اسیدی، نمک و اسیدهای معدنی است.فاده می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای سولفوریک در صنایع تولید باتری های سرب اسیدی می باشد چرا که این اسید به عنوان

یکی دیگر از موارد است.فاده از سولفوریک اسید در صنعت کشاورزی است.فاده از این ماده در باغات پسته است.. یکی از موارد مهم در جذب مواد غذایی توسط درختان از خاک، ph خاک است.. ph به طور مستقیم روی میکروارگانیسم موجود در خاک و جذب مواد غذایی تأثیر می‌گذارد و مشخص می‌کند که گیاه چه موادی را از خام جذب کند. در باغات پسته خاک پس از مدتی شروع به قلیایی شدن می‌کند و در نتیجه‌ی آن گیاهان عناصری خاص را از خاک جذب می‌کند و موجب کمبود آن عناصر در خاک می‌شوند. این کمبود روی رشد و باردهی درختان تأثیر منفی می‌گذارد. در نتیجه از اسید سولفوریک صنعتی برای متعادل کردن ph خاک است.فاده می‌شود تا خاصیت قلیایی به وجود آمده در خاک خنثی شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن