اسید سولفوریک در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


جهت انبار و ذخیره ‌سازی اسید سولفوریک معمولا از مخازن پلاستیکی دو لایه تحت شرایط خاص است.فاده می شود. جنس این مخازن و بست ها و اتصالات، از پلی‌ اتیلن و یا پلی ونیل کلراید (PVC) است. که از موادی از جنس پلی ‌پروپیلن دین مونومر است. و جهت آب بندی می توان از آن ها است.فاده کرد.

پلی آمید، پلی است.ر، اکریلیک از جمله الیاف مصنوعی پرکاربرد هستند که در تولید آنها از سولفوریک اسید است.فاده می شود. به عنوان مثال الیاف سلولز در محلول تترا آمین مایع آبی رنگ تولید می کنند. زمانی که به این ماده سولفوریک اسید افزوده می شود، ابریشم مصنوعی و ریون تولید می شود.

منظور از اسید باتری، اسیدی است. که در انواع باتری ها از جمله باتری خودروها است.فاده می شود. مایع داخل باطری از مخلوط اسید سولفوریک و آب مقطر به دست می آید. در واقع اسید باتری رقیق شده اسید سولفوریک می باشد چون اسید را نمی توان به راحتی رقیق نمود و باید از دستگاه رقیق کننده قوی است.فاده کرد. باتری دستگاهی است. که انرژی الکتریکی را در حالت شیمیایی در خود ذخیره می کند تا در زمان نیاز مورد است.فاده قرار بگیرد. اساس کار این باتری ها واکنش بین سرب و اسید سولفوریک می باشد. همچنین از اسید سولفوریک در ترکیب باتری های قوی تجهیزات تصویر برداری بیمارستانی و باتری ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی نیز است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران